شعار سال
جمعه 27 مهر 1403
  • 1401/11/16 - 12:55
  • - تعداد بازدید: 331
  • - تعداد بازدیدکننده: 298
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون آموزشی قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح در کرمان:

شعار "هر سرباز یک مهارت تخصصی" در حال پیگیری است

سردار فرامرز معظمی گودرزی در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان بر پیگیری جدی شعار"هر سرباز یک مهارت تخصصی و 5 مهارت عمومی" تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان، سردار گودرزی با تقدیر از خدمات آموزش فنی و حرفه ای گفت: این سازمان، سهم بسزایی در تحقق اهداف قرارگاه را بر عهده دارد که  نقش جهادی  مربیان و کارکنان این سازمان در توانمدسازی سربازان وظیفه ستودنی است.

وی با اشاره به اینکه مهارت های فنی و حرفه ای در 500 حرفه مهارتی به سربازان ارایه می شود، افزود: از این به بعد به سربازانی که وارد نیرو‌های مسلح می‌شوند رزومه کاری می دهیم و آن‌ها دارای گواهی کار می شوند و وقتی از سربازی خارج و وارد جامعه شدند دارایی سابقه کار باشند، بر همین اساس در پایان خدمت گواهی مهارتی و کار به سربازان داده می‌شود که در آن گفته می‌شود سربازان دارای سابقه کار هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان نیز در این نشست مهم‌ترین خلاء جامعه امروزرا نداشتن مهارت دانست و گفت: به منظور توانمندسازی سربازان در دوره خدمت و کسب شرایط اشتغال و کاهش دغدغه آنان برای ورود به بازار کار پس از اتمام دوره سربازی، آموزش‌های مهارتی با همکاری فرماندهان نظامی استان به صورت گسترده در پادگان های آموزشی و محیط کار واقعی اجرا می‌شود.

محمدرضا جهانگیری با اعلام بیش از یک میلیون نفر-ساعت آموزش مهارتی به سربازان در پادگان ها طی نه ماهه نخست سال جاری گفت: سربازانی که آموزش عملی را حین خدمت کسب کرده یا از قبل داشته اند، مورد سنجش قرار گرفته و در صورت قبولی در آزمون های نظری و عملی گواهی نامه بین المللی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به آنان اعطا می شود.

  • گروه خبری : آگهی و اطلاعیه ها,رویداد ها
  • کد خبر : 95804
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سایر پیوندها
تنظیمات قالب