شعار سال
پنجشنبه 01 آذر 1403

بیانیه توافق سطح خدمت تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان

 

مراجعین محترم؛

بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات تارنمای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به آگاهی می رسد:

1-    این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی می باشد. در صورت بروز هر گونه اشکال و نقص فنی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.

2-    تارنمای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور امکان درخواست خدمات الکترونیکی شما متقاضیان گرامی را از طریق" منوی منوی اصلی بالای سایت —> میز خدمت —> خدمات الکترونیکی " فراهم کرده است. شما می‏توانید به صورت تمام وقت  تماس برقرار نمایید.

3-    تارنمای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور امکان دریافت  نظرات، پیشنهادات و گزارشات مربوط به  خدمات ارائه شده به شما متقاضیان گرامی را از طریق "  منوی منوی اصلی بالای سایت —> میز خدمت —> سامانه پیشنهادات"  فراهم کرده است. شما می‏توانید به صورت تمام وقت تماس برقرار نمایید.

4-    تارنمای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تمامی شماره تماس با مسئولین و مراکز دولتی را برای  شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی اصلی بالای سایت  —> ارتباط با ما " فراهم کرده است. شما می‏توانید به صورت تمام وقت تماس برقرار نمایید.

5-    تارنمای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور امکان ارسال پیام الکترونیکی به معاون وزیر و رئیس سازمان اموزش فنی و حرفه ای کشور را برای شما متقاضیان گرامی از طریق " منوی اصلی بالای سایت  —> ارتباط با ما  —> ارتباط مستقیم با مدیرکل ،یا، نوار متحرک وسط سایت  —> ارتباط مستقیم با مدیرکل" فراهم کرده است. شما می‏توانید به صورت تمام وقت پیام ارسال نمایید.

6-     تارنمای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور امکان راهنمای شناسنامه خدمات ارائه شده توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور  را برای متقاضیان گرامی از طریق " منوی اصلی بالای سایت —>  میز خدمت —> راهنمای شناسنامه خدمات " فراهم کرده است. شما می‏توانید به صورت تمام وقت مطالعه نمایید.

7-    تارنمای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور امکان تجمیع خدمات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را برای شما متقاضیان گرامی را از طریق" منوی اصلی بالای سایت  —> میز خدمت" فراهم کرده است. شما می‏توانید به صورت تمام وقت ارائه خدمت نمایید.

8-    تارنمای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور امکان  پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی را از طریق  " منوی اصلی بالای سایت—>میز خدمت  —> سامانه شکایات مردمی” را فراهم کرده است. شما می‏توانید به صورت تمام وقت تماس برقرار نمایید.

9-    به محض دریافت درخواست، سعی می شود در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.

10-استفاده شما از خدمات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مستلزم پذیرفتن مفاد این توافق نامه و رعایت قوانین و شرایط میباشد.

11- اطلاعات خصوصی که از این طریق وصول می‏گردد، دراختیارعموم قرار نمی‌گیرد.

 

  • لطفا در تنظیمات صفحه، گزارش مورد نظر را جهت نمایش انتخاب نمایید.
سایر پیوندها
تنظیمات قالب