بیانیه توافق سطح خدمت تارنمای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان
مراجعین محترم؛
بدین وسیله توافق نامه سطح خدمات تارنمای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به آگاهی می رسد:
1- این تارنما در صورت برقرار بودن زیرساخت های لازم مخابراتی به صورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی می باشد. در صورت بروز هر گونه اشکال و نقص فنی به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.
2- تارنمای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور امکان درخواست خدمات الکترونیکی شما متقاضیان گرامی را از طریق" منوی منوی اصلی بالای سایت —> میز خدمت —> خدمات الکترونیکی " فراهم کرده است. شما میتوانید به صورت تمام وقت تماس برقرار نمایید.
3- تارنمای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور امکان دریافت نظرات، پیشنهادات و گزارشات مربوط به خدمات ارائه شده به شما متقاضیان گرامی را از طریق " منوی منوی اصلی بالای سایت —> میز خدمت —> سامانه پیشنهادات" فراهم کرده است. شما میتوانید به صورت تمام وقت تماس برقرار نمایید.
4- تارنمای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تمامی شماره تماس با مسئولین و مراکز دولتی را برای شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی اصلی بالای سایت —> ارتباط با ما " فراهم کرده است. شما میتوانید به صورت تمام وقت تماس برقرار نمایید.
5- تارنمای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور امکان ارسال پیام الکترونیکی به معاون وزیر و رئیس سازمان اموزش فنی و حرفه ای کشور را برای شما متقاضیان گرامی از طریق " منوی اصلی بالای سایت —> ارتباط با ما —> ارتباط مستقیم با مدیرکل ،یا، نوار متحرک وسط سایت —> ارتباط مستقیم با مدیرکل" فراهم کرده است. شما میتوانید به صورت تمام وقت پیام ارسال نمایید.
6- تارنمای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور امکان راهنمای شناسنامه خدمات ارائه شده توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را برای متقاضیان گرامی از طریق " منوی اصلی بالای سایت —> میز خدمت —> راهنمای شناسنامه خدمات " فراهم کرده است. شما میتوانید به صورت تمام وقت مطالعه نمایید.
7- تارنمای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور امکان تجمیع خدمات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را برای شما متقاضیان گرامی را از طریق" منوی اصلی بالای سایت —> میز خدمت" فراهم کرده است. شما میتوانید به صورت تمام وقت ارائه خدمت نمایید.
8- تارنمای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور امکان پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی را از طریق " منوی اصلی بالای سایت—>میز خدمت —> سامانه شکایات مردمی” را فراهم کرده است. شما میتوانید به صورت تمام وقت تماس برقرار نمایید.
9- به محض دریافت درخواست، سعی می شود در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
10-استفاده شما از خدمات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مستلزم پذیرفتن مفاد این توافق نامه و رعایت قوانین و شرایط میباشد.
11- اطلاعات خصوصی که از این طریق وصول میگردد، دراختیارعموم قرار نمیگیرد.